60-årsfest!

Min fina svärmor fyllde 60 år och vi var där och firade henne igår. Johan jobbade och barnen var hemma, så jag och Knut åkte dit själv och träffade alla. Det var många som ville träffa bebisen! Han sov som om han vore knockad och vandrade från famn till famn hela kvällen. När vi kom hem sa Estrid att Knut luktade fest. Jag förstår vad hon menade, för hans hår doftade som en god coctail av alla gästernas parfymer tillsammans. Så blir det om man är lika söt som han!
 
Det bjöds på helstekt gris och cheesecake till efterrätt. Av oss fick födelsedagsbarnet i present att själv prova på glasblåsning som hon uppskattade mycket. Det var jätteroligt!
 
Här kommer lite bilder. Många på Knut blev det och alla gäster som vill nosa på honom, men också på svärmor såklart! Se på henne. Vacker som en dag - både innuti och utanpå! Vad skulle vi göra utan dig? ♥ 
 
Bilden i mitten tycker jag väldigt mycket om. Den på mig, Johans mormor, hans mamma och lilla Knut. Fyra generationer och jag är länken därimellan. Hans mormor sa att Knut var en kopia av Johan som nyfödd, det tycker jag också!
 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: