Bloggens nya fotograf?

 
 
Det här med att fotografera är något Estrid verkligen tycker om. Jag har visat henne hur min Canon fungerar i stora drag och hon förstår hur det mesta hänger ihop. Jag ställer in grundinställningarna med autofokus och sedan sköter hon resten. 
 
 
Förra helgen tog vi kameran och gick bort till ängen en bit i från vårt hus. Solen höll precis på att gå ner på andra sidan ängen och Estrid fick ta några bilder på mig i motljuset. Vi pratade om bildkomposition och att hon kunde vrida kameran för att flytta motivet och ändra känslan i bilden. Hon snappade upp det direkt! Det är så kul att göra sånna här saker ihop med henne. Intressen som jag känner att vi delar.
 
En av bilderna fick bli headern till min nya design och det är Estrid väldigt stolt över! ♥


Adam Cox

ATT JAG VÄLJER ATT SKRIVA MIN `KOMMENTAR`PRECIS HÄR, UNDER `BLOGGENS NYA FOTOGRAF¨, ÄR INTE EN TILLFÄLLIGHET
Jag kommer i huvudsak att rikta mej till alla Er, hundratals, som var och varannan dag läser inte enbart det senaste inlägget i sofiapaulines blogg, utan bläddrar, kollar foton, värkligen lusläser...men ändå INTE orkar(?), tar sej tid(?) att överhuvudtaget lämna ett litet avtryck i `kommentarsrutan om vad Du ljust har fått tagit del av!
Är Du enbart nyfiken?
Hennes blogg är ju rena poesin!! Ett stort litterärt verk i jag-form, fantastisk retorik i sina texter,en författare som dessutom är mycket proffsig i sitt bildseénde..som hon nu, mycket utlämnande, vill visa ljust DIG i form av sin älsta dotter Estrid´s fantastiska första fotobilder!
Blir det för mycket av en värklighet som har ett intelligenstänk och en sund framförhållning? Jag tillåter mej att spekulera...
Nästa gång Du är inne på hennes blogg, lämna Ljust DITT avtryck!! Jag vet att Sofia Pauline skulle uppskatta det, en liten bekräftelse på att både hon och Du är värkliga...var och en på sitt sätt, som livet ter sej precis NU1
LYCKA TILL!


2014-08-01 @ 18:48:21


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: