Fyra små steg

 
Promenaden som fick avslutas barfota, eftersom mina nya fina Vagabonds med bestämdhet nöter av skinnet från mina fötter. De är så snygga men som för att bekräfta regeln om att ingenting kan vara både snyggt och bekvämt så skaver de nå djävulskt. Skavsårsplåster för en fjärdedel av skornas pris... Nåja. De här skorna ska gås in. För jag känner ju det när jag går, att det är en otroligt skön sko. Ja, bara man får behålla huden på liksom. Så hur lång tid tar det innan fötterna härdats?
 
Killen på bilden förresten tog sina första trevande steg på egen hand idag! Givetvis var jag på jobbet och missade det hela... Men jag fick ett filmklipp med fyra små steg att röras över. Han har varit på gång ganska länge egentligen. Stått och darrat och kännt sig för. Lilla Knut. Ska du börja gå omkring nu? Har du blivit så stor? ♥
 
Så får jag ett ypperligt tillfälle att använda min blogg som uppslagsverk igen. Där läser jag att Estrid gick två veckor innan sin 1-årsdag och Signe två veckor efter sin 1-årsdag. Och Knut börjar nu med drygt en vecka kvar till sin 1-årsdag. Som när de började krypa... Estrid kröp vid 4½ månad och Signe vid 6 månader. Och Knut mittimellan vid 5 månader. Det är ju lite som vi brukar säga med den här trion... Knut är en blandning av Estrid och Signe! ♥


Maria

Kan inte med ord beskriva hur kul det är att du bloggar igen! Så härliga texter o fina barn :)

2014-07-22 @ 18:14:35
Maria

Kan inte med ord beskriva hur kul det är att du bloggar igen! Så härliga texter o fina barn :)

Svar: Vad snäll du är. Stort tack! Det är jätteroligt att ha kommit igång igen och när man väl börjar skriva så kommer inspirationen. Hoppas att det fortsätter hålla i sig! :)
Pauline

2014-07-22 @ 18:14:38
Josefin

Jag tycker också det är jätteroligt att du börjat blogga igen! :)

Svar: Vad roligt! Det är kul att vara igång igen :)
Pauline

2014-07-22 @ 21:35:17


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: