Rosa drömmar



Visst, visst. Cykling och träning och gymmet och klassikern och Gud och hans moster. Ingen kan hålla sig truly happy i hjärtat utan lite goda bakverk i mellanåt!

Förra helgen var Johans kompis och hans flickvän över till oss och grillade. Då bakade jag en av mina två favorit cheesecakes. Den här gången blev den neutral i smaken (som nästan är det godaste!) och toppade den med rosa gelé och blommorna från pelargon. Världens enklaste och sötaste dekoration.


Fia

Pauline, jag måste bara höra med dig vad du använder för bildredigeringsprogram för att klippa ihop bilderna till de små collage du visar här?



/S

2012-05-06 @ 19:40:13
URL: http://bara-jag.blogspot.com
Pauline

Hej Fia!

jag använder programmet Photoscape. Väldigt smidigt och enkelt att jobba med!

2012-05-07 @ 09:11:53
Andrea

Ah vad fiiiina!! Ah vad jag vill bakaaaaaa!! :D

Ar sa glad att fa folja din blogg, du ar en san inspiration, och det ar supermysigt att lasa om allt ni gor. Det far mig att kanna mig precis som hemma <3

Jag ska baka varje dag nu nar jag kommer hem! Nam nam! :)

2012-05-08 @ 21:41:29
URL: http://thegreenspot.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: