De värmer hjärtat!

'

Bilden är tagen igår när jag hämtade två (väldigt smutsiga) sötnosar på dagis.

Deras kärlek till varandra är det finaste jag vet.



Linn

Vilka fina tjejer du har!!

2012-08-09 @ 09:52:31
Anonym

Hej Pauline!

Jag måste bara åter en gång säga att jag älskar att läsa din blogg och följa dig. Vi vara bara i varandras liv som småttingar, men det känns ändå så självklart att följa med på din livs resa här på bloggen. Du är inspirerande som människa helt enkelt, och jag tycker om dina värderingar. Och för att inte tala om fotona. Kramar från Madde Markström.

2012-08-09 @ 12:08:06
URL: http://sokratess.blogg.se
Madde

Hej Pauline!

Jag måste bara åter en gång säga att jag älskar att läsa din blogg och följa dig. Vi vara bara i varandras liv som småttingar, men det känns ändå så självklart att följa med på din livs resa här på bloggen. Du är inspirerande som människa helt enkelt, och jag tycker om dina värderingar. Och för att inte tala om fotona. Kramar från Madde Markström.

2012-08-09 @ 12:08:44
Andrea

Vad finaaaaa de är, åhhhh <3

2012-08-09 @ 21:20:17
URL: http://thegreenspot.blogg.se
Annika

Jättefin bild =)

2012-08-17 @ 22:35:00
Lisa

Hoho, Pauline, vart tog du vägen? Kikar in varje dag för att se om du skrivit något mer.

Hoppas att allt är bra med dig och familjen!

kram/Lisa

2012-09-03 @ 18:25:27


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: