Vill ni också prova Linas Matkasse?



Säg till mig i så fall så får ni min rabattkod!
Den ger er första kassen för 499 kr och utöver det också Linas Fruktkasse (ord. pris 848 kr tillsammans) med leveransen.

Jag tycker det är viktigt med god och vällagad mat. Därför känns det bra att de väljer råvaror till kassen utifrån säsong, använder svensk kött (ofta ekologiskt) av hög kvalité, att de går efter WWF's fiskguide, skippar lightprodukter och har alltid en vegetarisk rätt i veckan. Grymt!

Helt klart värt att testa, tycker jag. Kul med nya uppslag på vardagsrecpet också, för det är många av recepten vi testa hittills som vi kommer göra flera gånger.



xandra

Jag har länge velat pröva linas matkasse. så tänkte att det kanske va på tiden att testa:) Min mail är [email protected]

2011-08-13 @ 20:33:01


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: