Lindad kring hans lilla lillfinger

Knut 11 månader gammal
 
Jag säger bara ÅH vad jag älskar den här ungen! Alla säger att han är en sån himla mammagris. Men jag är en riktig Knutgris jag också. Hans linblonda hår och de blåa ögonen som liknar en klar himmel. Att få borra in näsan i hans knubbiga nacke och suga in doften av hans små lockar. Obeskrivligt ♥
 
Kanske är det för att jag som mamma till tre lärt mig att plötsligt en dag är den här tiden förbi. Kanske är det vetskapen om att han kan vara mitt sista barn och att jag vill ha så mycket bebis av honom som möjligt. Eller kanske är en helt enkelt jordens gosigaste kille som inte går att motstå!
 
Mammas pojke, brukar det ju heta. Jag gillar inte att generallisera utifrån kön, men det kanske ligger något i det ändå....




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: