Inte för att tjata, men...

Antingen bor man i stuga eller tält. Här är lite bilder från Fyrbyn och trädgården till vår stuga.
 
Är det någon av er läsare som varit på ön? Min uppfattning är att många inte ens är medvetna om att ön finns. Varför fick man inte veta det i skolan? Nu har jag två saker som jag ska återkoppla till mina lärare på högstadiet att de borde ta upp - vetskapen om Gotska Sandöns existens samt vikten av att begripa sig på Sveriges pensionssystem. Båda två viktiga och bortglömda.
 
Men det var inte det jag skulle säga nu. Utan har ni någon gång funderingar på att åka till ett ställe och uppleva naturen och bara andas ut - åk hit! Det är en upplevelse från att du stiger på båten i Nynäshamn tills du är tillbaka ett par dagar senare. Eller samma dag, om man så vill. Underskatta inte heller för- och sensommar. Då det är 25 % rabatt på resa och boende.
 
Sist men inte minst - jag fick inte en krona för att skriva detta. Ville bara dela med mig av Sveriges häftigaste resmål. Ha en fin dag då allehop!


Emmy

Jag vet inte vad det är med den där bilden där Signe äter men den är helt underbar! <3

2013-05-31 @ 08:13:31


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: