Himmelen på jorden!

 
 
Hittade lite bilder från vår sista dag på Gotska Sandön som jag glömt att lägga upp. Vi ägnade hela den dagen åt att gå från stugan till Varvsbukten där båten gick i från. Det är så på Sandön, man vet aldrig i förväg vart båten kommer lägga till eller gå i från. Det beror på dagens väder och vind, sen är det bara ta sig till rätt sida av ön.
 
Men vi gick i sagta mak och kastade stenar, grävde i sanden och lekte längst strandkanten. Därmellan turades jag och Johan om att bära barn. Härligt givetvis, men det kändes som vi blivit 10 cm kortare när vi kom fram...
 
Första bilden i serien tror jag att jag ska beställa förstoring på. Den skulle vara fin i vardagsrummet. Den sprider verkligen känslan av frihet som finns på ön. Finaste platsen på jorden. Japp. Förstoring får det bli!


Therese

Du fotar så fina bilder, Pauline!


2013-06-01 @ 19:41:40
URL: http://apeaceofmee.blogg.se
Annelie Nilsson

Så underbara kort! Jag läser precis en bok om Mindfulness och dina kort skulle verkligen passa in i den boken! Helt fantastiska! Bilden på Johan och Signe säger allt... frihet, mod, trygghet, tillit, kärlek, lekfullhet...ja du ser =) Den tycker jag verkligen passar som förstoring <3

2013-06-02 @ 21:42:43


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: