Ett till bebisprojekt - filten.

 
 
 
Jag vet att jag inte gjort mig känd för att avsluta projekt jag tar mig an, men denna gång känner jag mig faktiskt motiverad. Jag har en ganska knapp tidshorisont (ja, få ihop en filt på fem veckor är kort tid för mig) samt att jag verkligen kan se den lilla gossan ligga däri och mysa.
 
Vilken belöning det vore. Se ner i vagnen och mötas av två fantastiska saker man själv skapat. Ett barn. En filt. Tillfredställelse.
 
Därför vill jag verkligen få klart denna. Jag virkar på lite då och då när jag har tid. Förhoppningsvis blir det något i slutendan.


Terese

Vad fin den blir! Jag är också väldigt dålig på att slutföra projekt. Och har så många idéer så att jag vill börja på allt samtidigt. :)

2013-06-26 @ 17:40:45
Fru Högstadius

Helt underbart fin filt! Får be min svärmor virka en till vår lille, älskar färgerna i din. Själv har jag försökt mig på att sticka en filt men ja, den är ju lite sné här och där (men gjord av kärlek, hihi). Mössan som du gjort är ju också helt underbart fin, kanske får lära mig att virka jag med, jag blir väldigt inspirerad av det du gör och kan ju alltid hoppas att bli lika duktigt med lite träning. :)

2013-06-26 @ 18:25:57
URL: http://fruhogstadius.blogg.se
Andrea

Du är imponerande som inte ger upp, jag älskar att virka och sticka men tappar oftast fokus efter knappt halva projektet, kommer inte i närheten så långt som du!
Underbara färger i filten, den ser supermysig ut :)

2013-06-26 @ 18:39:59
URL: http://thegreenspot.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: