Vecka 8 - 38

 
På de här bilderna så ser det ju faktiskt ut som om magen skjunkit ganska långt ner nu, även om det inte blivit nå lättare att andas? Magen sluttar mer upptill än förut när den var rund.
 
Nåja. Visst är det ganska häftigt att se hur magen växer? Att en ny människa, en liten person och egen individ börjar sitt liv där inne. Från ingenting till en färdig bebis. Det känns nästa lite siencefiction när jag tänker på det. Sen någon gång i framtiden när jag får tid över ska jag sätt ihop alla dessa veckobilder till en film. Ett snabbt klipp där man ser magens jäsning från noll till bebis. Det kan bli coolt tror jag.
 
Nu ska jag ta min dunderkula och välta i säng. Jag sover så fantastiskt skönt om nätterna nu så jag längtar lite gran efter att få gå och lägga mig. Framåtstupa sdoläge med ett ben utanför täcket. Just det, en hand under kudden också. Sen är det godnatt tills morgonen därpå. Puss & sov så gott!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: