Tygfrossa

Tygerna jag beställt kommer i från Jonic-Textil, Znok och Liandlo.
 
Jag har gått all-in med det här nu. Har man väl fått igång ideérna i huvudet är det väldigt svårt att sluta! Det bara måste ut. Det måste göras. Skapas.
 
Så nu har jag suttit och dreglat över det ena fina tyger efter det andra. Drömt mig bort med alla saker som skulle kunna sys av dem. Det är en viss känsla att handla tyg i butik, men på internet får man en bättre överblick. Jag har sållat hårt och valt de jag absolut måste ha just nu. Till att börja med. Ja. Det blir lätt så. För det är inte bara så att jag vill ha hundra olika tyger att jobba med. Jag behöver ha det. Måste, liksom.
 
Nu väntar jag bara på att de ska komma hem till mig och sprida lite glädje med alla sina färger! Under tiden kommer jag rita fler mönster och försöka få till olika storlekar.


Andrea

Åh vad fina! Jag älskar också tyger, varje gång jag är i USA köper jag på mig stora lass :D Ska bli så kul sen när jag blir dagmamma och får användning av tygerna i allt som ska sys, dockkläder, utklädnad mm mm!

2013-07-30 @ 00:04:11
URL: http://thegreenspot.blogg.se
Rebecka

å såna fina tyger. blir så sugen på att beställa fler nu :)

vill tipsa om tidningen OTTOBRE design, finns hos blanadannat LIANDLO. De har massvis med bra mönster.

2013-07-30 @ 08:54:20
URL: http://www.minmoa.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: