Pausa livet, just här.

Foto: 2013-07-09
Estrid simmar själv i sina flytpuffar
 
Sommaren. Värmen. Livet är enkelt nu. Jag ålar mig i en strandklänning och barnen tar sina sandaler, sen är vi klara. Ofta spenderar vi eftermiddagarna just såhär. På stranden vid badplatsen 10 min från där vi bor. Där kan jag sitta på en brygga och svalka mina svullna fötter och hålla koll medans Estrid övar simning och Signe leker med sina favoriter - hinken och spaden.
 
Detta är sista vecka som Johan jobbar. Efter det ska vi vara ledig tillsammans länge! Vi ska laga god mat, åka i väg och bada och räkna ner dagar tills bebisen kommer. Kan vi inte bara pausa här en stund? Dra ut på det hela lite så jag hinner suga på karamellen. Hinner känna smaken. Livet är bra nu. Helt perfekt. Om ett par veckor ska det tydligen bli ännu bättre, då kommer lillebror. Jag vill aldrig att den här perioden av mitt liv ska ta slut...


Andrea

Åh, sättet du skriver på är så fint, allt känns varmt och vackert <3

Svar: Tack Andrea! Så glad jag blir att du känner så.
Pauline

2013-07-11 @ 21:30:09
URL: http://thegreenspot.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: