Mer redo än såhär blir man inte

 Bullbak är ett bra tidfördriv. Dessutom får man fikabrödet fixat för ett tag framöver.
 
Jag börjar känna mig klar inför bebisens nedkomst nu. Det finns alltid saker man hade velat fixa innan. Som att sätta upp nya tavlor i vardagsrummet. Sy gardiner. Framkalla foton. Ja, ni vet sånt där. Men jag vill hellre lägga de här sista dagarna på att fokusera innåt snarare än på vad som finns runt omkring.
 
Jag har också bakat en dubbel sats bullängder, som jag länge tänkt. Nu ligger de i frysen och väntar på att vi ska få något att fira. Nio dagar kvar till beräknad förlossning och jag känner mig ganska klar. Faktiskt.
 
Du kan komma när du vill bebis, jag tror inte man bli mer redo än såhär.


Andrea

9 dagar!! Det är ju ingenting, vad fort det gått! Åh nu blev jag jättespänd själv, ska bli så kul att få möta den lille, även om det bara är i internetvärlden :D

Svar: Jag vet. Bebisen kan ju faktiskt komma när som helst! Vad roligt att du vill följa oss och fortsätter göra det när bebisen kommit ut. Kram!
Pauline

2013-07-18 @ 22:41:12
URL: http://thegreenspot.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: