Skrivet 2012-10-22

"Hej bloggen! Inget nytt från bebisverkstaden. Eller jo, några detaljer kan vara värda att nämna.
 
Först: Det blev ingen bebis den här månaden. Första försöket. Det är trist, men ingen världsundergång. 
 
Sen: Jag tror min tjejmaskin är fucked up, så att säga. Antingen är det så och då har vi ett problem som måste åtgärdas, eller så läser jag alldeles för mycket skit på internet. Tiden får utvisa vilket. 
 
Hur som helst så ska man inte undervärdera stressens påverkan på kroppen. Mina teorier bygger ofta på att kropp och sinne är tight sammankopplade, och att man genom det ena kan påverka det andra. Det tror jag starkt på. Därför ska jag försöka använda mig utav detta nu och se om det kan vara till min fördel. Fokusera på andra saker - mindre stresss - gladare kropp - bättre rythm i tjejmaskinen.
 
Tror vi på det? Ja! Då kör vi en månad till då. Tack och hej."




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: