Skrivet 2012-09-28

"Hej Bloggen! Nu börjar vi. På riktigt. Ja, det är väl bara vänta och se nu då vad som händer! Blir det bebis nu, eller snart, eller om ett tag? Whos knows.
 
Jag slås ibland av så konstiga tankar. Jag känner mig busig och hemlighetsfull. Får man verkligen göra på det här viset? Bli på smällen, med flit liksom. Jag tänker att det måste finnas någon man måste fråga om lov. En myndighet dit vi kan ansöka och sedan bli godkända. Jag vet inte om samhället jag lever i är konstigt eller alldeles underbart, men här får man inte sätta sig i en bil och köra utan att kunna visa upp att man är lämplig, men barn det skaffar den som känner för det. Bara en tanke. Bland många andra."




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: