Till mamman

Gillar Estrids stavning på "hjärtans". För det är ju precis så det låter I-Ä-T-A-N-S. Varför krångla till det liksom? 
 
Se vilka fina blommor jag fick av min familj på Alla Hjärtansdag! De blommar fortfarande och pryder vårat köksbord ♥ Tänk vilken skillnad lite snittblommor gör. Nästan så man skulle unna sig en veckoprenummeration. Vad är det inte värt att få känna sig så här glad och uppskattad varje vecka?


Emmy

Förrut när jag hade benhård rutin på fredagsstädningen så köpte Micke hem ett knippe tulpaner till mig varje fredag (under säsong alltså) Visserligen med vissa påtryckningar, för att han skulle få in vanan, men ändå. Vackert med snittblommor men själv föredrar jag i kruka. Jag få lite ångest när jag ser att de vackra blommorna (som ändå kostar en slant) förändras och dör så fort. Knäppt. Men de var väldigt vackra dina blommor!

2013-02-19 @ 15:03:14
maria eek

Åå, så sött!

2013-02-21 @ 23:45:23
URL: http://babyyoucancallmesven.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: