Skrivet 2012-12-13

"Hej bloggen!
 
Jag mår illa. Jag kräks inte, men jag kväljer. Hunger och mättnad är mina värsta fiender och jag gör mitt bästa för att hålla det på en lagom nivå. Tabletter har jag fått men huruvida de är värkningssamma eller inte är tveksamt.
 
Om 4 dagar ska vi göra vårat första ultraljud. Jag är nervös men försöker att inte tänka på det. Eftersom jag inte haft några blödningar skulle man ju kunna förutsätta att allt är bra, men jag förutsätter ingenting. Min värsta skräck är att få höra att embryot stannat upp i utvecklingen men bara inte kommit ut av sig själv. Eller att det inte funnits någonting alls, bara en tom fostersäck.
 
Usch. Det skulle uppriktigt göra mig väldigt ledsen om detta inte går bra. Jag vet att mycket händer omkring mig just nu och jag har inte haft tid att varken fokusera på mig själv eller njuta, men jag är väldigt stolt över graviditeten och vill så gärna att detta ska gå bra.
 
Snälla. Må bra där inne!"




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: