Önska mig lycka till!

Vi packar. Skirdor, stavar, pjäxor och allt annat vi kan tänkas behöva ligger i bilen. I morgon åker vi upp till Dalarna och kör KortVasan tillsammans. Det är mitt sista lopp innan jag kan bocka av Tjejklassikern på min lista över prestationer i livet. Jippi!
 
Men en kombination av sjukdom, dålig planering och lathet har gjort min skidträning obefintlig. Totalt har jag fått drygt en halv mil genomsvettig, jobbig och totalt mördande träning. Som med allt här i livet hade jag kunnat skapa mig själv bättre förutsättningar, men har låtit bli. Jag ser alltså fram emot detta väldigt mycket men jag är också nervös. Oförberedd. Framför allt gravid. Men jag tänker inte ta ut mig själv. Det får ta den tid det tar. I värsta fall får jag väl promenera mig genom loppet med skidorna på fötterna.
 
Det känns ändå bra att Johan är med, vi startar tillsammans. Alla andra saker i Tjejklassikern har jag gjort själv, så jag tycker det ska bli extra roligt att få dela detta med honom. Det här är ingen tävling för mig. Jag bryr mig inte om tiden. Mitt mål är att ta mig i mål och få mitt diplom på en genomförd Tjejklassiker.
  
Håll tummarna för fint väder och bra skidföre.
Håll tummarna för mig!


Andrea

Lycka till!! :)

2013-02-22 @ 16:57:52
URL: http://thegreenspot.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: