Inuti och utanpå

 
En bild som jag la upp på Instagram för ett tag sen. Det är så märkligt att han verkligen har varit där inne. Att det var han hela tiden! Det var mindre än två veckor sedan jag bar omkring på den där stora magen, ändå känns det redan som en evighet sedan.
 
Det är alltid mysigt att ha en gravidmage, men jag måste få nämna den fantastiska känslan av befrielse som det är att bara ha sig själv! Min kropp är bara min. Jag känner mig så lätt, snabb och smidig. Här om dagen när vi var ute och gick en promenad var jag tvungen att göra ett litet skutt, bara för att jag kunde. Jag kan ta två trappsteg i taget och med enkelhet plocka upp ungarna saker i från golvet. Så härligt!
 
 
 
 
 
 
 
 


fanny

Vilken mysig bild :-)

2013-08-17 @ 21:37:40
URL: http://byfanny.wordpress.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: