Vildkatten Estrid

Det är också roligt att se vilka drag man kan framhäva med färg och skuggor. Jag tycker ju att Estrids ansiktsdrag har ett väldigt markerat ögonbrynsparti och en karaktäristisk liten bollnäsa. Minns när hon föddes, den var liksom 90 grader ut i från hennes lilla ansikte. Ju äldre hon blir desto mer näsrygg får hon, men den där lilla bollen till näsa hade ju inte kunnat bli mer tydlig än sminkad som en nos! ♥
 
Men denna kattsminkning kommer dessa drag verkligen fram ännu mer. Hon är en katt! Hon såg lite chockad ut själv när hon såg sig i spegeln - "Wow! Kolla mamma, jag är ingen låssaskatt. Jag är en riktig katt! "
 


Linn

Otroligt vackra bilder!

2012-11-12 @ 18:15:41
josefin

vad duktig du är! hur gjorde du och vad använde du för smink? det där ska jag prova på min dotter nästa gång hon ska på maskerad :)

2012-11-16 @ 20:00:13


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: