Jag klarade det!

I går klarade jag provet som jag pluggat så hårt inför! Nu är jag alltså Certifierad Placeringsrådgivare. Det känns fantastiskt skönt och jag är väldigt stolt över mig själv. Det har inte varit någon walk in the park och få in ett sånt här stor och viktigt kunskapsområde att fastna i huvudet, samtidigt som tiden har varit knapp och jag har varit sjuk.

Men jag bestämde mig - och jag fixade det! En sten har släppt från mina axlar. Nu kan jag andas ut. I alla fall en lite stund. Nu är det bara ta nya tag och plugga inför del 2 - Försäkringsförmedling. Så innan året är slut ska båda delarna vara klara. Puh!


Andrea

Yay! Grattis! :) Bästa känslan när man kan ge sig själv en stor kram och viska: du klarade det!!

2012-11-15 @ 18:11:59
URL: http://www.thegreenspot.blogg.se
Emma

Grattis!

2012-11-17 @ 12:39:23


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: