Är våren här?



Solens strålar värmer genom fönsterrutan. Estrid hittar vårtecken. I blomkrukan ser hon en liten gerberabebis som kämpar sig upp mot värmen.

För visst är våren här nu? Allt känns ljusare, friskare och livet lite lättare på något vis. Jag älskar våren. Det är verkligen min tid på året. Eftersom jag inte är någon människa som dyrkar hetta och solgass blir sommaren ofta väldigt intensiv, men våren är sådär precis lagom.

Allting börjar på nytt. Det är härligt.



Andrea

Ah ah ah sa mysigt!!! Alskar varen!! Onskar nastan att jag kom hem i april redan sa jag kunde fa njuta av pasken. Men men, nasta ar!

Jag alskaaar att kika in pa din blogg och lasa allt och se alla fina bilder. Sa harmoniskt. Nu har du uppdaterat sa mycket att jag inte hinner lasa allt men da har jag att se framemot nasta gang jag ar pa internet :D Yay!

2012-03-10 @ 21:07:18
URL: http://thegreenspot.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: