I morgon åker vi

Nu har vi glidit in på min sista semestervecka vilket betyder två saker. En positiv och en negativ sak.
 
Dåligt: Det faktum att det är min sista semestervecka och jag snart ska pina mig till jobbet igen...
Bra: I morgon ska vi åka till Gotska Sandön!
 
Ni kan aldrig ana hur mycket jag har längtat efter denna ö. Om det finns någon plats på denna jord där jag hör hemma, så är det just där. Jag kan knappt beskriva i ord vilken befrielse det är för själ och hjärta och få komma till denna rofyllda plats. Ingen stress. Inge folk. Inga affärer. Bara naturen och havet. Det enda man hör är vinden i träden och havet runt omkring. 
 
Vi reser dit tillsammans med min bror och hans flickvän. Vi ska ägna dagarna åt att bara vandra runt på ön. Grilla, äta gott, sitta på stranden och bara vara. Det är väl semester om något?
 
Det ska bli fantastiskt. Jag har längtat enda sedan vi åkte därifrån sist. Om ni kikar på länken ser ni Gotska Sandöns kapell också. Den lyckliga dagen så jag och Johan gifter oss ska det ske där, har jag bestämt. 
 
Hej Sandön! I morgon ses vi! Har du saknat mig? Jag har saknat dig. ♥


Fru Högstadius

Åh, hoppas ni får en härlig semester. Skulle också kunna tänka mig att åka dit, sökte faktiskt runt efter att ni var där förra gången men om jag minns rätt fick man inte ha hund med sig vilket blev ett litet minus. Men jag kan ju minnas fel, det ser iallafall superhärligt ut!

Svar: Hej Isabelle! Sandön är underbart. Den finaste platsen på jorden! Fast jag varit där flera gånger kan jag inte få nog av ön, och varje gång jag kommer dit upptäcker jag nya saker. Det stämmer att man inte får ha med sig hundar eller andra djur eftersom ön är ett naturreservat. Hoppas ni ändå åker dit någon gång för det är verkligen en upplevelse!
Pauline

2012-07-19 @ 08:33:49
URL: http://fruhogstadius.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: