Inbjudningar



Nu är inbjudningskorten till Signes namngivning i stort sett klara. Det blev en fin liten skara på 38 kuvert med hjärta och rosett. Det tog sin tid. Namngivningen äger inte rum fören till sommaren, men jag vill vara ute i god tid när det gäller det kreativa arbetet. Det är ju trots allt inte bara inbjudningar, utan även ett intresse för mig som jag gärna lägger ner tid och kärlek på.

Estrid var nyfiken på vad som stod i korten så jag läste inbjudningstexten. Efter en stund hör jag hur som sitter med en kort framför Signe och läser vad som, enligt henne, står:

"Välkommen Signe! Kom till mig i juli, då ska jag operara dig. Önskar Estrid."

Haha. Vad får hon allt ifrån?

Det har varit en pysslig dag. Dels har jag gjort de här korten men också en veckotavla till Estrid. Tänkte visa den i morgon, för nu är jag så trött så ögonen strejkar. Godnatt! 


Anonym

Hahaha jaa dom säger verkligen roliga saker små barnen :))

2011-05-03 @ 11:50:58
Terese

Haha, vad skojig hon är!

2011-05-03 @ 18:38:53
Emelie

Hahaha, härliga Estrid!

2011-05-03 @ 19:13:42
URL: http://www.inteallaindianer.wordpress.com
Annelie

Vilken underbar inbjudningstext Estrid fick till...Va till och med tvungen att läsa det högt för Peter =)

2011-05-03 @ 20:50:08


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: