Första smakisen

Nu har Signe ätit sin första smakis. Persika och päron tror jag det var. Hon var inte speciellt imponerad. Tvärtom såg hon enbart lidande ut. Hon tittade på mig med vädjande ögon som sa "Jag vill ha mjölk mamma! Bara, bara mjölk!". Stackarn. Jag tror vi väntar ett tag nu innan det blir fler smakisar för knubbis. Det är ju egentligen lite nödvändigt förren de är 6 månader, och det är ju ett tag kvar.



I går vände hon sig för första gången från rygg till mage! Hon är inte helt haj på det ännu, men ibland slår hon runt och landar på magen. Övning ger färdighet.


Annie

Haha, Nomi förstår inte hur man gör från rygg till mage. Hon är nära men kommer liksom inte sista biten :P

2011-01-27 @ 10:46:26
URL: http://anniemolarin.blogg.se/
stina

åh men lilla hjärtat då haha. vilken vädjande blick!. sötnosen :)

2011-01-28 @ 22:59:10


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: