Från smakportion till riktig portion



Ungefär så här mycket äter Signe en gång om dagen (eller uppdelat på två gånger). Fast hon ammar lika mycket som förut. Bara under den här veckan vi börjat med mild havregröt har hon blivit jätteduktig att äta! Hon gapar så gott hon kan när skeden kommer och verkar gilla det. 

Väldigt praktiskt när jag jobbar, eftersom hon aldrig varit speciellt imponerad av flaskmatning och framför allt inte ersättning. Det har ju funkat det också, men det är mycket lättare att få i henne gröten. Bra bra!


Erika

underbart söt!

2011-02-26 @ 09:15:18
URL: http://stoltmammatillmira.blogg.se/
Jane Andersson

Hejsan! Jag ska installera om min dator och då försvinner lösenordet till din blogg som jag sparat, så det skrivs i automatiskt. Skulle du vilja skicka inloggningsuppgifterna till min mejl så jag kan logga in sen igen. =)

[email protected]



Tack för en underhållande och mysig blogg!



Kram Jane Andersson

2011-02-26 @ 20:22:55


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: