Ful i mun'



Efter sin far har Estrid lärt sig mycket bra grejer. En grej som däremot inte är fullt lika bra är att svära. Det ena svordommen efter den andra hoppar ur hennes söta lilla trut när hon sitter och leker. Så kan vi inte ha det. Därför har vi infört en helt legitim fras att dra till med när man känner sig arg eller upprörd. "Sjutton gubbar". Det är helt okej. Ja, sjutton gubbar får man säga när man är tre år och förbannad. 

Men som med precis allt annat har Estrid egna ideér om hur saker och ting ska vara. Så även denna gång. Jag hör henne säga "Fytton snippor! FYTTON SNIPPOR OCH GUBBAR!". Haha, hon är ju helt galen. Nu väntar jag bara på en kommentar från dagispersonalen när Estrid visat upp sitt nya ordförråd... 



Virran

Hej Pauline!!!

va kul att ni ska flytta tillbaka!!! Då måste vi ses!

Jag och Tajgan har åxå flyttat. In till stan vid vaksalatorg!



Vi måste ses sen och inviga ert nya fina hus och mitt och tigers lilla hak!



Jag har nytt nummer nu 070- 633 990



Kan du inte dra iväg ett sms till mig så jag får ditt igen!

Pussochkram Virran och Tiger!!

2011-04-16 @ 03:18:14
Virran

Hej Pauline!!!

va kul att ni ska flytta tillbaka!!! Då måste vi ses!

Jag och Tajgan har åxå flyttat. In till stan vid vaksalatorg!



Vi måste ses sen och inviga ert nya fina hus och mitt och tigers lilla hak!



Jag har nytt nummer nu 070- 633 990



Kan du inte dra iväg ett sms till mig så jag får ditt igen!

Pussochkram Virran och Tiger!!

2011-04-16 @ 03:18:40


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: