Vecka 40

Graviditeten börjar lida mot sitt slut, jag är inne på sista veckan innan bebisen är beräknad att anlända. Det är spännande dagar som kommer och går. Jag njuter till max av att vara gravid och känna den lilla bebin där inne tortera mitt högra revben med sina fötter. Snart ska vi få träffa dig för första gången och känslan är magisk! ♥ På ett sätt är det tråkigt att graviditeten snart är slut, för jag älskar min mage och känslan av att bära ett nytt liv där inne. Samtidigt är det något stor och underbart som väntar och jag längtar så tills bebisen är här hos oss!

Tyngden i magen har förändrats de senaste dagarna. Känns ungefär som att gå omkring med ett bowlingklot som lagt sig tillrätta i bäckenet. Tycker ändå inte att det ser ut som magen sjunkit något? Men det har den säkert. På onsdag ska vi på ett av de sista besöken på MVC, jag uppdaterar efteråt om hur läget ligger. Jag gissar att det ligger ganska stadigt i sådära en 2 veckor till, men man vet ju aldrig!  

Nu blir vi inte så mycket större, jag och bebis! Här är några bilder från i förrgår:




Mår: Fortsatt bra! Har lagt mig till med ett svagt illamående som kommer och går. Men jag sover bra, är pigg och känner mig laddad inför förlossningen. Jag är beredd, du kan komma när du känner sig redo bebis!  

Vikt: + 13 kg

Dagar kvar till förlossning: 7 st


Stephanie

Vad har du för kamera att fota med?

Tycker dina bilder blir så fina :).

Du får gärna skicka länk med.



Spännade btw nu kan liten komma precis när som helst :D



Kram kram

2010-09-14 @ 13:57:47
URL: http://stephanieronning.blogg.se/
Charlotte

Det är få förunnat att se så pigg och fräsch ut i sista veckan :) Är så spänd och förväntansfull nu på er nya bebis. Det har varit så roligt att följa er resa :)

2010-09-14 @ 19:12:20
URL: http://konfekt.blogg.se/
anne

lycka till nu , SNART är det dags!!!!

2010-09-15 @ 18:08:24
URL: http://www.lyckligmamma85.blogspot.com
Erika

Önskar hela lilla familjen GOD lycka på förlossningen<3



Kramar till er

2010-09-15 @ 18:59:46
URL: http://stoltmammatillmira.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: