Amanda Jenssen i kväll!

(Värdelöst! Har inte det här inlägget kommit upp förens nu? Det skrev jag i lördags...)

I kväll blir det konsert men Amanda Jenssen! Det var min fina sambo som överraskade med två biljetter♥   Jag gillar henne skarpt och tror hon kan vara riktigt bra live. Minns så väl när hon var min absoluta favorit i Idol och jag satt med bärbara datorn på tjockmagen när jag väntade Estridh och kollade på hennes klipp om och om igen. Vi är ju lika gamla, jag och Amanda. Tänk vad liven kan se annorlunda ut...

Nu ska jag leta upp danskläder och åka i väg till poledancen. Är lite halvförkyld och känner mig ine riktigt helt hundra i kroppen, men men. Om inte annat kan jag lära mig något som jag får öva på hemma sen!



10.03.04

Hon var grym! Hon är så otroligt jordnära och fin fast samtidigt en stor stjärna! Och fasligt snygg - icke att förglömma. Ja, i en annan tid och en annan värld hade hon lätt fått chans på mig om han hade frågat. Lätt! En riktig mumsbit är hon. I 1 timme fick vi vila våra ögon på pärlan och gunga till hennes svängiga musik. Det var verkligen mysigt. 

Mina favoritlåtar är "The Rebounder" och "I Choose You". Den sistnämnda skulle jag önska som en del av musiken till mitt och Johans framtida bröllop♥ Den var så fin live med ett mysigt körande gäng i gospelkläder bakom Amanda på scenen.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: