Regnig måndag

Är sommaren helt slut nu eller? Det känns ju så. Har regnat i flera dagar här, och SMHI har inget bättre att utlova framöver heller. Men jag ska inte klaga, jag gillar regn egentligen. Luften blir så ren och lätt och det är mysigt att vara ute då. Speciellt när man är ett big preggo så är det skönt med svalka...

Estridh gillar regn också, när man väl kommer ut. Så det här gjorde vi i går!


Estridh leker i vattenpölar



Plask!



Finaste tjejen ♥



Hon är väldigt duktig att cykla förresten! Fast med stödhjul såklart.



Fort går det!



Cykeln har hon fått av sin farmor som köpt den på secound hand.
Gillar att den är lite äldre i modellen!



Jessica (Mamma till T)

Kanonfin cykel! Vilka fynd ni gör!

Gillar också den äldre modellen, och att den är rööd =) Lite Lotta på bråkmakaregatan över den =)

Min lilla T är på tok för liten för att cykla än (haha 9 mån!) Men om hon var lika stor som din lilla tjejja så hade jag önskat henne en lika fin cykel =)

Estridh är lika fin som vanligt!

Kram på er

2010-08-03 @ 21:43:31


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: