Leta fina promenadvägar

Man måste ju lära känna små vägar och stigar runt omkring huset också. Det gjorde vi i dag! Runt knuten på huset finns ett jättemysigt litet promenadstråk, till och med asfalterad väg så det är ultmat att gå med vagnen. Jag förstår inte hur det här stället kan vara så perfekt för oss?! Vi pratade om det i dag... finns det någonting här som inte är bra? Vi kom på en sak - det finns inget eluttag på toaletterna. Det kan man i och för sig leva med. Annars känns allt verkligen som en dröm. I bland slår det en hur fantastiskt bra man har har det. Jag hoppas till tusen att vi efter 1-2 år får köpa det här stället. Här skulle jag kunna bo resten av livet och låta mina 5 barn växa upp.


Ser ni de små bladen på träden?! Så himla mysigt. Man kan bara skymta att det är grönt.


Estridh


Johan plockar blommor åt henne. Hon älskar att få blommor!


Där sitter hon och håller sig lille bukett


Massor av vitsippor!


stina

Vaddå har ni inte köpt det?

Hyr ni det alltså?

behöver jag ens skriva att gullungen var lika fin som vanligt?!

2009-05-03 @ 16:59:22
URL: http://stinasohlberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: