Min finaste


Jag har världens finaste pojkvän. Den bästa, mest omtänksamma och varmaste killen av alla. I bland slår det mig hur otroligt lyckligt lottad jag är som har honom. Att just jag är den tjej som han mest av allt vill bo med, ha barn tillsammans med och dela sitt liv med.

Tillsammans har vi de finaste lilla guldkornet - Estridh. Jag tittar på henne i bland och ser dina ansiktsdag. Hennes ögon, klarblåa blick och lilla mun som påminner så mycket om dig. Att veta att hon är halva du och halva jag. Hon är våran tillsammans och alldeles, alldeles underbar. Johan, jag är så otroligt stolt över att få vara din och att få ha den sötaste bebisen tillsammans med dig.

Du är det finaste jag har och jag blir bara mer och mer kär i dig för varje dag som går! Tack för världens mysigaste helg!