Hälsa på djuren

Jag och Estridh fick en timme över idag medans Johan var på gymmet. Eftersom vi inte hade så mycket annat för oss så åkte vi förbi 4H-gården igen, Estridh gillade ju att vara där sist. Då var hon lite rädd för djuren i början, men inte nu! Idag sprang hon fram till kossorna och getterna och hittade precis i ladugården vart de olika djuren fanns. Hon klappade och matade som aldrig förr. Kul! Det ska nog bli bon'tjej av henne också ska vi se :P


På väg till 4H-gården, vi var nästan själva där idag.


Vi två


Om du visste vad jag älskar dig!


<3


Estridh hälsar på kaninerna


Hästarna i hagen


Estridh tittar på djuren i hagen


Anonym

Oj vilken förändring. Förrut var du lika blek som Estridh, men nu brun utav krämen. Den ska jag driekt gå aoch köpa. =)



/Fia

2009-03-15 @ 10:08:17
malin

Vad fräsch du ser ut :D

2009-03-15 @ 12:03:27
URL: http://alicesmamma.blogg.se/
Hey pauline!

Tänkte bara ställa några frågor om ditt hår.... :)

Jag har hört att om man har blekt håret å sedan färgar det med hemmafärg så kan det bli grönt?! Har nämligen funderat på att testa den färgen som du har, det ser ju väldigt fint ut på bilderna :) Så va tror du? Du som har lite erfarenhet av färgning hemma.

2009-03-17 @ 20:59:28
Denise

Gud så söt liten tjej!

Undra vad jag kommer få, en tjej eller en kille.

2009-03-22 @ 16:21:38
URL: http://knoddenojag.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: