Längtar efter sommaren


Sommarminnen


Det ser ut att lösa sig med våran sommarplanering nu. Jag har fått mina semesterveckor 18, 27 och 28 beviljade och jag har med hjälp av snälla kollegor lyckats möblerat om i mitt arbetsschema så att jag kan hämta Estridh på förskolan de dagar Johan är på praktik. Han ska ju vara på sjön och praktisera en stor del av sommaren, och då blir jag själv med henne. Vi har ju delat upp hämtning/lämning ganska fint tills nu, men eftersom han blir borta en del i veckorna måste man lappa i hop schemat så att det passar. Men nu tror jag äntligen att det kommer funka!

För att hon inte ska behöva gå så långa veckor då jag jobbar och är själv med henne, ska jag lägga in om föräldraledigt på måndagarna dessa veckor. Då blir det lite mer ledigt tillsammans med henne. Kommer bli skönt att ha en extra dag med henne. Kanske åka och bada, gå ner på stan eller hälsa på någon över helgen och stanna en dag extra!

Gud vad jag längtar efter sommaren nu. Solen, värmen, sand mellan tårna och bara ben. Eller känna gräset under fötterna! Jag längtar också tills Estridh ska få ett par söta sommarsandaler att springa omkring i. Åh, ge mig sommar nu!



Alexandra

Du är inte ensam! :) Vill så gärna ha vår nu!!

Catrine

Hej Pauline och familjen! Jag ville bara säga att vi hade vår lilla redovisning idag och det gick jättebra! Tack så mycket för att vi fick komma hem till er, och för att jag fick en ny blogg att läsa! Kramar Catrine

2009-03-17 @ 13:12:56
URL: http://soylacatrine.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: