Kuddkrig och bakverk

I dag har vi varit och lekt, ätit god mat och bakverk hos Lena & Max. Estridh var så himla snäll sist vi sågs, men idag var det andra bullar... Max fick ta i mot en och annan snyting och alla leksaker som fanns var Estridhs, bara. Men allt efter tiden gick så delade hon med sig och de lekte jaga runt, runt i lägenheten. Jag tror bara hon var lite ovan att vara hemma på "hans mark". Men hon gillar honom. Han är ju världens sötaste unge, så jag förstår henne. Han bara skrattar och bubblar hela tiden!

Lena hade lagat barnens favorit - korv och makroner. Till efterrätt blev det en hembakt fikabröd och kuddkrig. Estridh var dötrött när vi kom hem och deckade i sängen en timme tidigare än beräknat. Men jag är också dötrött. Ska bara se på Det okända kl. 20:00 sen ska jag nog också sova... Ny jobbavecka imorgon.


Så här ser våran dag ut i bilder!



Här är jag i bilen på väg dit


Lena är en riktig hejjare på att baka!


Mums!


"Big mama" försöker hålla koll på två vildbattingar. Det var inte lätt... Se föresten vad stor Max är jämfört med Estridh! Hon är ca. 5 mån äldre.
 

Kuddkrig i sängen. Bilden säger allt - Max var helt galen!



Våra guldkorn busar i sängen


"Inte i kväll Max, jag har ont i huvudet..."


Charmtroll!



Anonym

hejhej, tänkte kolla, inte är du sugen på att designa andras bloggar? :) jag är nybörjare med det här om design och bloggandet, såg att du lyckats bra med din så tänkte kolla om du ville hjälpa mig? :)

2009-07-27 @ 00:26:06
Emma

HAHA! Älska bildtexten på den nästsista bilden! :D

2009-07-27 @ 17:49:13
URL: http://emmafransson.blogg.se/
stina

haha klockren kommentar ;)

2009-07-27 @ 21:34:15
URL: http://stinasohlberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: