Sån här koll har jag på saker och ring:

Så här såg min klocka ut i morse. Vad har den varit med om?! Ingen aning. Jag satt och åt frukost när jag såg hur det rörde sig lite på armen när jag höll i grötskeden. Då ser jag till min förvånelse att alla siffror ramlat loss och åker omkring där innanför glaset, och visarna bara hänger rakt ner. Jag har inte använt den på månader, men ändå... Äsch. Jag får väl använda den som ett smycke i forsättningen, för den fyller ju inte direkt sin funktion som klocka längre...


Vad är klockan...?


Johanna

Lite cool "design" ändå som man iofs kan tolka på många olika sätt. Man ser ju fortf vad klockan är, fräckt att siffrorna har ramlat ner ;)

2009-01-19 @ 21:06:28
URL: http://sheishit.blogg.se/
liljan

vilken poetisk bild med klockan! :)

2009-01-20 @ 15:38:43


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: