Äntligen helg!

Herregud, jag sliter som ett djur i veckorna. Gissa om man uppskattar helgerna då? I och för sig väckte Estridh oss kl. 05:50 av någon anledning, så det blev inte så mycket sovrmorgon. Åh andra sidan känns dagen superlång och man får massor gjort! Vi har redan ätit frukost, skrivit veckomatsedel, Johan är och spinnar och jag och Estridh har varit i lekparken och gungat. Nu sover hon middag, så jag passar på att ägna lite tid åt bloggen.

I går efter jobbet åkte vi och köpte hämt-sushi, precis som det stod på matlistan. Vadå, när det äntligen är helgen måste man ju få fira lite extra! I väntan på att våra bitar skulle rullas färdigt så gick vi in på en matsffär och drog Estridh i en kundkorg. Haha, sött va? Väldigt praktiskt framför allt, eftersom hon spinger åt alla håll och kanter om man låter henne gå själv. Jag fångade henne precis när hon tänkte äta chilinötter dirket ur plockhyllan... Hua!


Johan & Estridh



Min lilla lilling

Min låda till vänster, och Johans till höger. Jag kör den klassiska varianten, för det är ju faktiskt laxbitarna som är godast enlig mig!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: