Fler bilder från nyföddtiden

Jag kan verkligen inte få nog av alla kolla på bilder från när E var nyfödd, eller någon vecka gammal. Vet inte hur många gånger i veckan jag sitter och tittar på min bilddagbok, tillbaka då när hon föddes. Dagarna innan, jag minns hur det var. När vi var på BB, när vi precis kommit hem. Alla minnen!

Jag är så otroligt glad att vi fotat så mycket från den tiden, för det är sant som de säger; man glömmer alldeles för fort! Det enda jag saknar är fler bilder från själva förlossningen. Man är som i en annan värld och inte riktigt medveten om omgivningen. Det hade varit mycket uppskattat att haft en hel drös med bilder att gå i genom sen när man kom hem, för att få en bild av hur det verkligen var!

Men men. Då vet man tills nästa gång :D Så min bild av förlossningen kommer för alltid vara det som utspelade sig i mitt huvud, min bild av allting. Jag har ingen som helst aning om hur det såg ut, lät eller var för annan i rummet. Och det kan ju ha sin charm det också.


3 dagar gammal


3 dagar gammal, ligger på soffan och här var det verkligen "ÅH! Skynda dig med kameran hon har ögonen ÖPPNA!!"


Tillbringaren med vatten & amningsblocket (skriva upp hur ofta hon ammar) alltid tillhands! Såå liten i våran jättesäng!


Samma dag hon föddes, vi är uppe på BB och ska snart sova
våran första natt med våran bebis!






















Far & dotter


Hennes händer & mina

Förlåt om jag är tjatig... Men jag kan inte låta bli att frossa i bilder från den tiden. När mitt lilla hjärta, mitt, MITT hjärta kom till välrden! Och det får ju inte ens att längta mindre efter fler bebisar :P


Marie

du är verkligen inte tjatig. finns inget underbarare att tänka till baka på när man var gravid man var såå lycklig. Verkligen jättevackra kort allihopa<3

2008-05-18 @ 21:28:19
URL: http://sezzan85.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: