"Min första bok"

Ikväll har jag ochEstridh fyllt i hennes lilla bok. Där skriver vi i månad för månad image286hennes utveckling, framsteg, minnen och andra roliga saker som kan vara kul att minnas! Nu skrev jag om vad som händermed henne nu när hon är 5 månader. Att hon ålar sig helt själv, vad hon gillar att äta och leka med. Jag skrev också ut min förlossningsberättelse och la in i hennes bok, kan vara kul för henne att läsa sen när hon blir större! Jag har kvar min bok, och det är jättekul att läsa om när jag gjorde vad och så. Kul också att jämföra med Estridh! Mamma har till och med sparat lapparna från MVC med besökstider. Kul att läsa faktiskt! Det ska jag göra till Estridh också!
image287
Estridhs utveckling, månad för månad.

image288
Vikt och längd + huvudomfång




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: