Nu & då

Här är 2 bilder med 1 års mellanrum. Den första är den 22 Juli förra året, då Estridh bara var en liten plutt i min mage. Jag var den tjockaste badbruden i stan, och vi hade tagit båten och åkt ut till våran favorit ö.

Den andra bilden är från nu sist var var ute med båten. Till samma ö som förra somamren! Den här gången när vi var dit hade jag bebisen på utsidan av magen. Jag står på samma ställe som förra året, fast det vet ju inte ni såklart.
Men ja, tänk om jag hade vetat att jag nästa år skulle stå där med världens underbaraste lilla dotter i famnen :D


Estridh i magen v. 22 (ca)


Estridh 7½månad gammal


Emma

Vad fint! det där borde du sätta in i ett album som Estridh och alla andra kan se. Fast du som är så pysslig har säkert tänkt på det redan, album är så roligt!



Andra bilden var verkligen en superfin bild på er två. (:

2008-06-11 @ 19:48:23
URL: http://lumparfru.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: