Nu är vi hemma igen!

Japp. Efter en riktigt trevlig helg nere i Trollhättan är vi nu hemma igen. Det har verkligen varit perfekt! Superfint väder, grillning, bakluckeloppis, cruising på stan & supertrevligt sällskap! Kan det bli bättre?! Estridh var så himla duktig att åka bil dit också. Sov & lekte mest hela tiden. Mutade henne med banan & torkade päron mellan varven och det funkade hur bra som helst. Nu på hem vägen kinkade hon inte en enda gång (!) Det är så svårt att bertta allting på en gång, så jag lägger upp bilder istället.

Ni vet, en bild säger mer än tusen ord! :D
Estridh var mer än glad när vi äntligen kom fram efter 5 timmars bilfärd!


Pappa & lillebror packar upp i vardagsrummet. Där är Estridhs nya resesäng också.


På Lördagen var vi på bakluckeloppis. Jag försökte få vagnen såld, men alla ville bara köpa den om bebisen ingick. Och där rök alla mina eventuella köpare >_<




Estridh fick också lite saker från loppisen såklart! En gunga, en leksak och massa jättefina gamla bokmärken som jag ska sätta på inbjudningskorten till hennes namngivning.


Stolta morbror Oscar ute och går med vagnen på jakt efter en Hallon Loka, frukt, beisjuice & torkad frukt på närmsta ICA.


Efter loppisen åkte vi in till stan och promenerade till ett jättemysigt ställe och spelade minigolf. Vädret var underbart!


Storebror spelar. (han vann såklart!)


Två trötta & varma tjejer vilar i skuggan medans de andra spelar


Min brors flickvän Emelie var poängräknare!


Estridh roade sig med att äta på en bloma som stod i rabatten


Lillebror, en glass & en sovande bebis



Jag fick paket också eftersom jag fyllt år! Det var 6st jättehftiga mingelglad med som en "stjälk" istället för fot. Så har man dem i vasen och sen så minglar man, häftiga! TACK!


På kvällen var vi på cruising inne i Trollhättan. HUR mycket snygga gamla bilar som helst! Estridh hade hörselkåpor såklart. Riktigt mycket folk och röj!


Snygga bilar, bränt gummi & Elvis på högsta volym :D


Mamman & bebisen tittar och lyssnar (?) på snygga bilar


Så fort Bilddagboken fixat till sig så lägger jag upp resten av bilderna där. Detta var bara ett axplock. Nu ska jag lägg min lilla bebis som vill ha välling och kärlek. Puss!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: