Hundträning & en liten Tuss!

Hej på er!

Nu var det sådär längesen igen. Jag kom hem från mamma igår, och det har varit riktigt trevligt att träffa henne! Dessutom fick Estridh lite hundträning. Mammas hund Elton fick sig också en hel del bebisträning, och med tiden blev han riktigt duktig! Han gick förbi henne, slickade lite på kinden och nosade henne i håret sen la han sig bredvid och vaktade henne. Estridh var helt galen i honom och skulle dra i pälsen samtidigt som hon skrattade och tjöt av glädje. Sen tyckte hon det var väldigt kul när han kittlade henne under fötterna med sina morrhår :D


Mamma och Estridh leker på gräset


Gissa vem som blev överlycklig över att få leka med en massa kastruller och lock?



Innan jag åkte hem igen tog jag en sävng in till Gävle och hälsade på storasyster och lilla Tuss (han har inget namn ännu). Sist jag såg honom var han bara några veckor, och nu hade de gått en månad till. Mycket har hänt sen dess! Nu kikade han upp och log lite ibland. SÅ SÖT! Jag tycker han är en liten Leonard, eller Leo. Ja någon fint namn ska han nog få! Helt galet söt iallafall. Som en liten, tuss! Estridhs tredje kusin i ordningen <3




Min fantastiska lilla systerson, så underbart söt!!

Under tiden jag varit borta har J stödat och rensat hel vinden & lägenheten. Kört i väg med massor gammalt skit till tippen och Myrorna. Nu är det så jäkla snyggt där uppe, allting ligger i ordning och man vet precis vart man har allt. Han är underbar, min Johan.

(fer bilder finns på min bilddagbok!, kika bara under aktuellt datum!)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: