Estridh 8 månader!

Igår fyllde fröken 8 månader. GRATTIS! Tiden går så fort, jag hinner knappt med. Inte har jag hunnit fylla i henns bok heller (hennes "min bok" om utvecklingen). Jag minns att jag tänkte att jag måste anteckna att hon hade börjat prutta med munnen (7½ månad), men det har jag inte gjort ännu. Jag måste också skriva i när hoon började prutta med munnen, stå själv längre stunder, härmas & peka på saker med pekfingret (inte långt från pincettgreppet!).

Men jag ska nog komma i håg att skriva in det. Problemet är bara att boken redan är full. Jag har tydligt skrivit mer än vad man ska göra, för den där skulle tydligen räcka till hon blir 7år! Det tog slut på sidor vid 7 månader... :P Men det är ju så roligt! Klart man vill minnas alla små framsteg hon gör. Min mamma var jättenoga med att anteckna allt från när jag vände mig, sa första åren till att spara det första kvittot på en klubba jag köpte när jag var 2år. Det är ju jättekul att läsa. Jag vill att Estridh ska få en lika noga antecknad bok att se tillbaka i när hon blir större!

Psst! Estridh har fått sin första framtand nu! Den ser ut att vara stor! Så nu gnisslar hon sina två små mot den där stackarn som precis kommit fram. Men söt är hon, snart ser hon ut so en nitappartat i munnen!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: