Dagens att göra:

Endel dagar går man bara hemma och har absoult ingenting att göra. Idag är en sån dag när allting tjockar ihop sig och man har massor att göra. Det här är min att-göra-lista:

  • Gå och handla kutterspån & en grillad kyckling
  • Byta i marsvinburen, kamma dem och klippa deras klor (tjejen som ska kolla på den kommer idag!)
  • Sätta ut Johans gamla säng på annnons
  • Laga kycklingsallad till lunch
  • Packa picknickväska till Johan kommer hem
  • Åka ut på sjön och mysa i solen
  • Hämta resevagnen som vi ska få låna av Veronica
  • Hämta ut nya recept på Apoteket
  • Städa hemma tills marsvinsspekulanten kommer
  • Laga nya bebismat av kålrot, majs och bönor.
Ja, det var nog allt. Och om jag hinner ska jag börja packan väskan tills i morogn när vi ska till mamma. Det är mycket att tänka på när man har en liten bebis med sig! Ja, om det ska bli något idag så måste man väl börja någon gång... Duschen nästa!


Nina

Ibland har man massor att göra, och ibland inget alls. :P

Svar: Aha den 21/10 hade jag BF, men då ville han inte titta ut. :P Det är så coolt, är verkligen babyboom både förra året och i år :)

2008-06-08 @ 11:01:56
URL: http://ninawikizz.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: