12 veckors ledigt väntar!

När J slutar jobbet i kväll har han 12 veckors ledigt framför sig! Förstå så underbart. Från mitten av Juni - mitten av September. Men det är han värd. Så himla länge sen det var han hade semester (mer än en vecka i följd måste varit när han fortfarade hade smmarlov!) så kan det här inte annat än att firas!

Lite kyld champagne låter väl fint, visst? :D


Anonym

en liten fråga bara, du behöver inte svara om du inte vill, men tjänar du pengar på bloggen?



tänkte också säga att du har en jättebra blogg, läser varje dag!

2008-06-14 @ 14:43:31
monica

såg på någon sida att du ville ha tips om unga mamma bloggar. jag tipsar på min egen ;)

2008-06-14 @ 22:03:23
URL: http://moncans.blogg.se/
Pauline

Till Anonym:

Nope, jag har inte tjänat ett enda korvöre på min blogg hittills :D Men jag hoppas ju att den ska bli större såklart. Inte för att jag ser det som en källa till pengar, utan för att jag älskar att blogga!

2008-06-14 @ 22:05:46
URL: http://sofiapauline.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: