Helgen i uppe i "Klara stuga"

Mitt tåg till Sundsvall i Fredags var en timme sent.. Suck! Men jag kom tillslut fram, och helgen har varit jättebra. Johans mamma har en liten stuga där uppe som är i stort behov en renovering, så det är det vi har pysslat med. Eller vi, jag har mest passat Estridh men någon måste ju gör det också :P Alla utan jag har tagit sig ett dopp i den kalla älven, annars har vi mest snickrat, pysslat, ätit god mat och tagit det lugnt. Helmys helt enkelt!


Jag sa ju att det var en liten stuga! Hur pyttig som helst :P Nytt tak la de förra året. Nu blir det nya golv, innetak, väggar och lite pyssel i trädgården.




















Johan lägger golv i det som ska bli köket


Ganska trångt trapphus för mig & dotra




















En smaaaal trappa till övervånigen!

Baksidan av huset, det ligger väldigt nära vattnet!


Eftersom den lilla stugan inte går att bo i ännu, så bodde vi och sov i den här stugan.


Där var det fantastisk utsikt över bergen!!


Not bad, huh? :P


Jag på altanen, nyvaken och lite såsig


nina

vilken UNDERBAR liten stuga!

jag hoppas att allt är bra med dig :)

2008-07-21 @ 10:26:51


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: