Jobbig start på dagen...

Vilken vidrig natt. Jag har sovit max 4 timmar. Stackars lilla Estridh är orsaken, och har i stort sätt gråtit sig igenom hela natten (åtminstonde känns det så...). Det enda som hjälpte var att få ta en lugn och skön dusch med pappa. Då somnade hon (: Hon var ju helt slut nu i morse när hon vaknade också, så hon och Johan börja dagen med en dusch. Det är inte illa, hennes 3:e dusch på mindre än ett dygn. Men det hjälper ju och hon blir alldeles lugn och avslappnad. Hon kanske tänker på när hon hade det supermysigt inne i min mage med massa vatten och brus!

Och vi som ska till Grönan idag, jag som känner mig så trött så att det värker i kroppen och man bara vill kräkas. Usch... Hoppas hon inte är lika trött och ledsen under dagen som hon var i natt. Hon brukar inte vara det..
Men det är fint väder och snart kommer pappa som ska vara barnvakt. Han får väl ta en dusch med hennes igen då om hon skulle bli förfärligt ledsen.

Nu är de klara där inne, så vi ska äta en god frukost. Det kanske får en på bättre humör?


Tänk så lätt det var att ha en bebis när hon var i magen. Då kunde hon ta hand om sig själv och tog det hon behövde! Haha... Fast det är ju ganska mysigt att ha henne på utsidan också :P Här är hon på första ultraljudet i vecka 18. Vi fick inte veta om det var en tjej eller kille.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: