Fröken Spara & en cykeltur

I dag har jag varit duktig. Hela familjen cyklade ner på stan till kl. 11:30 då jag hade tid hos tandläkaren, det gick bra. De tog bort hela ståltråden i underkäken i stället för att laga den. Känns skönt! Kan man äta som vanligt igen :) Sen fortsatte vi våran cykeltur ner mot Sunnersta. Allt som allt blev det en sväng på 3,2 mil! Känns som jag har kompenserat alla lata dagar någonsin då jag legat på sofflocket istället för att sega mig ner till gymmet. På vägen dit gick det finfint, vi handlade lite gotta och satt oss vid sranden och åt lite glass. Men vägen hem var inte lika kul... Solen låg på och det var stekhett efter vägen. Jag var trött och slut och ville bara ta bussen hem, haha. Men hem kom vi iallafall och nu känner jag mig superduktig!

Nästa vecka när jag ska börja jobba på heltid i 4 veckor frammåt tänkte jag spara massor av pengar. Först på att ta med matlåda istället för att äta där á 70kr/dag. Sen att cykla dit istället för att ta bussen, det är ju inte alls långt jämnfört med vad jag cyklat idag! Det blir busspengar á 30kr/dag. Känns bra, då kommer jag spara 100kr om dag som jag annars hade kastat bort! Kanske inte låter så mycket, men på det här 4 veckorna blir det faktiskt 2000kr som man kan göra massor annat kul för i stället!


Jag flyger fram på min cykel i 100km/h! :D


Johan & Estridh



Estridh tyckte det var kul att kolla vad som fanns under Johans shorta :P


Mamman, pappan & en bebis


Mina två vid badaplatsen i Sunnersta

Förresten gjorde Estridh något skithäftigt när vi var där! Hon satt för sig själv och lekte på huk. Vi satt en bit bort och tittade på. Rätt vad det var så ställer hon sig bara upp, helt själv utan någonting att hålla i! Hon bara står där, rakt upp och ser jätteförvånat på oss. Både jag och Johan blir helt förskräckta och utbrister tillsammans "Men vafan, vad gör hon?!". Hon bara kunde ställa sig upp. Från ingenting! Duktig tjej! Hon såg väldigt förvånad ut själv också :P Ja, Johan har ju tippat att hon ska kunna gå till den 23 Juli, det innebär att hon bara har 19 dagar på sig att öva. Bäst att börja nu!

Nu kommer karln hem. Vi höööörs!


T H I I N D R A

Vilka mysiga bilder! :)

2008-07-05 @ 10:36:03
URL: http://thiindra.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: