Vinterkläder

Det här ska Estridh ha på sig i vinter. På Familjelivs köp/säljform hittade vi i våras den här jättefina P.O.P overallen. Den fanns i Uppsala och de ville bara ha 200kr för den. Ett riktigt klipp, med andra ord. Jag hoppades att den inte skulle vara varken för stor eller liten för henne nu i vinter, men den kommer passa jättebra! Lite stor kanske den är, men hellre det än för liten... På bilden har hon luvan uppe och en mörkblå mössa under med päls i. Så det blir blått för hela slanten! Men det är snyggt, så får väl alla pensionärer tror att det är en liten pojke i vagnen... Jag tycker hon är skitsöt i den iallafall. Färgen passar hennes blå ögon :) Åh, jag vill att det ska bli vinter nu så hon kan börja använda den på en gång!


Min lilla snöboll poserar i sin vinteroverall




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: